Nincs pénz marketingre

2011. február 18. 10:22 - Sándi

A válság okán drasztikusan visszafogott vagy lenullázott marketing költés jelentősen hozzájárult a szálláshelyi bevételek elmaradásához. A Vendégszerző Kft. által idén február elején 100, 3-csillagosnál alacsonyabb kategóriájú szálláshely között végzett kutatásban a szállásadók közel 2/3-a nem csak külső okokban (válság, konkurencia, árverseny) látja az elmaradó bevételek okait. A válaszadók jelentős része belső tényezőket is megnevez, mint pl. a marketing szaktudás hiányát vagy fejlesztési igényét, és a marketingre fordítható összegek növelését. Mivel a válaszadók 65%-ának jelenleg egyáltalán nincs vagy minimális a marketing költségkerete, az ingyenes vagy alacsony költségvetésből való népszerűsítés és kommunikáció lehetőségeit keresik. Ezért nemcsak a marketing büdzsé növelésében látják a válságból, az árversenyből és a forgalomcsökkenésből való kiutat, hanem marketingtudásuk, és ezzel párhuzamosan a vendégszerző módszerek fejlesztésében is. 

Bővebb információ: www.vendegszerzo.hu
 
Szólj hozzá!
Címkék: szakmai

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr902669942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása