Orrdugulás? Megfázás? Gyuri bácsi tea!

2014. január 17. 11:05 - Észak-magyarországi régió

3 napja kezdtem el Gyuri bácsi teáját inni, hogy enyhítsem megfázásom tüneteit, azonban nem teljesen várt "mellékhatásként" szinte teljesen meggyógyultam.

Tüsszögés, orrfolyás, orrdugulás, torokfájás, levertség - bizonyára mindenki tudja miről beszélek. Mivel nem vagyok nagy gyógyszerpártoló, csak végszükség esetén, ezért az említett tüneteket általában igyekszem átvészelni és különféle "házi praktikákkal" enyhíteni. Tény, hogy a mézes-citromos tea és a nagy dózis C-vitamin alkalmazásával a megfázás akár 7 nap alatt elmúlik, míg kezelés nélkül akár egy hétig is eltarthat - mondhatni "ártani nem használ".

Ekkor kaptam a tanácsot kollégáimtól: "Miért nem próbálod ki Gyuri bácsi teáit?". Ugyan hallottam már a bükkszentkereszti öregúr varázslatos hatású teáiról, de jómagam még sosem próbáltam. Így "úgysincs vesztenivalóm" alapon vásároltam egy egyébként "élvezeti tea" kategóriába sorolt (tehát nem is kifejezetten gyógytea) készítményt. Fontos ezeknél a teáknál, hogy mindig, mindent pontosan úgy csináljunk, ahogy a csomagoláson írják! Kb. 15 perces melóval előállítottam a csodás nedűt, amely egyébként ízesítés nélkül is fogyasztható, sőt egyenesen finom. Napi háromszor 1-1 csésze elfogyasztását tűztem ki magamnak, ugyanis eleinte semmi különös hatást nem tapasztaltam. 

gyuri_bacsi_gyogytea_bukkszentkereszt.jpgFűben-fában orvosság - Fotó: gyorgytea.hu

Lehet, hogy jobban vagyok?

Ma reggel is megtörtént a "szeánsz", majd útnak indultam az iroda felé. Közel 1 óra után arra lettem figyelmes, hogy se egy hapci, se egy szipogás.. Lehet, hogy meggyógyultam? Ha nem is 100%-os a hatás, de mindenképp figyelemreméltó a javulás, amit minden bizonnyal a teának köszönhetek. Ezen felbuzdulva szétnéztem Gyuri bácsi honlapján is, ahol számos betegség kezelésére és egészségmegőrzésre alkalmas csodaszert találtam. Legyen szó fogyókúráról, érrendszeri betegségről vagy emésztési problémáról, a bükki füvesembernek mindenre van 1-2 tipp a tarsolyában.

Gyógynövényélmény a köbön

Ha a teljes választékra kíváncsiak vagyunk, a legjobb ha személyesen ellátogatunk Bükkszentkeresztre, ahol akár szervezett gyógynövénygyűjtő túrára is "benevezhetünk", és még többet megtudhatunk a gyógynövények áldásos hatásairól. A közelmúltban megnyílt Gyuri bácsi teáinak első budapesti mintaboltja is, de az igazi élményért még mindig Bükkszentkeresztre kell utaznunk. 

Szólj hozzá!
Címkék: természet bükk

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr475762475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása