Ezen a nyáron ingyen fesztiválozok

2013. június 24. 11:01 - Észak-magyarországi régió

Legalábbis szeretnék. Ezért szerencsét próbáltam a Kvízpart nevű játékkal (kVízpart - milyen szellemes), amellyel fesztiválbelépőket lehet nyerni.

Persze a helyzet nem ilyen egyszerű. Először is sikerrel kell teljesíteni egy, vagy akár egyenesen három vízparti kvízt, mindezt ráadásul időre. Sebaj, megpróbálkozok a feladattal. Kiválasztottam kedvenc vízpartomat, itt először is egy gyors - tényleg gyors! - regisztrációra van szükség. Mindössze egy név, e-mail cím és jelszó szükséges, semmi bosszantó captcha vagy fél órás e-mail visszaigazolási procedúra, ez kell nekem. Ha ez megvan, máris belecsaphatunk a lecsóba.. azaz a kVízbe.

9 kérdést kapunk, első ránézésre elég nehéznek tűnnek. De ne adjuk fel ilyen hamar, hiszen minden kérdés alatt ott lapul a segítség. Ha rákattintunk, azonnal egy, a témához passzoló cikknél találjuk magunkat, amiből gyorsan kibogarászhatjuk a helyes választ. Mindenképpen a helyes válasz kell, hiszen hibás válasz esetén 15 mp büntit kapunk, ami akár sorsdöntő is lehet a fesztiváljegyünk ügyében. Ugyanis csak a leggyorsabbaknak van esélyük a győzelemre. Az időnket játék közben folyamatosan nyomon tudjuk követni, így nagyjából be tudjuk tájolni, hogy "jee király vagyok", vagy "na ebből se lesz feszt-igyál"

Amúgy a játék nem csak ezért izgalmas, hanem csomó érdekes infoval gazdagodhatunk a végére. A segítségként megnyitott lapokat pedig nem zártam be, hanem a játék végén elkezdtem olvasgatni őket és szétnézni az oldalon. Azt is megtaláltam hol nyaralok idén - mivel a közel 10 perces csúcsidőmmel alighanem nem én fogok fesztiválozni. Bár még a másik két kVízparton szerencsét próbálhatok, hátha ott sikerül valamivel versenyképesebb időt futni.

De Ti azért próbálkozzatok, hátha ügyesebbek lesztek, mint én. A játék július 14-én éjfélig tart, szóval még van idő - lehet az agyakat és a kattintó-izmokat hegyezni.

Ja, persze, majd' elfelejtettem.. http://jatek.itthon.hu/kvizpart

Sok szerencsét!

nemcsakVizpart.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr715375448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása