A Tokaj-hegyaljai borvidékrõl ír a The New York Times

2010. július 27. 09:28 - hanyikur

A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete kitartó munkájának köszönhetõen háromoldalas, címlapos cikket közölt a tokaji borokról, illetve a Tokaj-hegyaljai borvidékrõl a patinás The New York Times szombati, július 25-i számának utazási melléklete, amely elõfizetõinek száma eléri az 1.4 milliót.
Az újságíró a cikkben a magyar borokat, illetve a borvidéket a francia, olasz és portugál bortermelõk boraival hasonlítja össze, valamint érdeklõdést felkeltõ, színes képekkel csábítja az olvasókat a Tokaj-hegyaljai borvidék meglátogatására.
A cikk a következõ linkre kattintva olvasható: travel.nytimes.com/2010/07/25/travel/25Tokaj.html
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt feladatának tekinti a magyar borok népszerûsítését, a hazai borturizmus fellendítését. Ennek érdekében számos marketingeszközt alkalmaz. A bor és gasztronómia a Fesztiválok Évében is kiemelt figyelmet kap a turisztikai kommunikációban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr532179266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása