A Magyar Turizmus Zrt. New York-i képviselete kitartó munkájának köszönhetõen háromoldalas, címlapos cikket közölt a tokaji borokról, illetve a Tokaj-hegyaljai borvidékrõl a patinás The New York Times szombati, július 25-i számának utazási melléklete, amely elõfizetõinek száma eléri az 1.4 milliót.
Az újságíró a cikkben a magyar borokat, illetve a borvidéket a francia, olasz és portugál bortermelõk boraival hasonlítja össze, valamint érdeklõdést felkeltõ, színes képekkel csábítja az olvasókat a Tokaj-hegyaljai borvidék meglátogatására.
A cikk a következõ linkre kattintva olvasható: travel.nytimes.com/2010/07/25/travel/25Tokaj.html
A nemzeti turisztikai marketingszervezet kiemelt feladatának tekinti a magyar borok népszerûsítését, a hazai borturizmus fellendítését. Ennek érdekében számos marketingeszközt alkalmaz. A bor és gasztronómia a Fesztiválok Évében is kiemelt figyelmet kap a turisztikai kommunikációban.