Elindultunk....!!!

2009. február 18. 16:23 - É-MA turista

Hamarosan beindul az eszakmagyarorszag.blog.hu

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr11951031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

É-MA turista 2009.02.18. 19:48:24

Nagy derültséget okoztam ma a kollégáim között, mert addig nem hagytam Őket békén, amíg nem vezettek be a blog rejtelmeibe.Tervem van, lesz, és tudom miért is akartam blogot.Sok gondolatom van és munkám is, ami a turizmushoz köt, és leginkább Észak-Magyarország turizmusához.Sok ember kíváncsi a munkánkra, érdekli Észak-Magyarország, hát itt az alkalom!! Beszéljünk róla!Régóta kedves nekem ez a régió, és egyre inkább a szívem csücske. Van 4 önzetlen, sokat megélt, tapasztalt, fiatal kollégám. Közös bennünk, hogy mindannyian a régió rajongói vagyunk(ezt gondolom) és sokat dolgozunk érte(ezt pedig tudom).Hát Mi, együtt, közösen fogjuk ezt a blogot életre kelteni és természetesen minden érdeklődő, véleményt nyilvánító, kérdező fogja életben tartani. Igen, Tőlünk kérdezni is lehet Észak-Magyarország turizmusáról! Válaszolunk! Nekem még ezt tanulnom kell, és ezért én is kíváncsian várom, milyen ügyesek és hasznosak leszünk! :)Juhééé megszületett a 2.bejegyzésem!!! :)

GP(x) 2009.02.19. 15:29:30

02.20. péntek, Hotel Flóra, Eger 11h. - Kulturális Turizmus Éve 2009. Észak-magyarországi turisztikai fórum
süti beállítások módosítása