Csobbanás, csókolom bor és sikítás!

2014. augusztus 18. 06:47 - Év Utazója

3. nap - Miskolctapolca, Tarcal, Sátoraljaújhely

Reggel a Barlangfürdőben csobbantunk Lacival. Ahhoz képest, hogy barlang meglehetősen meleg volt. A kedvencem a Csillag terem, ahol sokkal sötétebb volt, mint a többi térben és a plafon olyan, mintha a csillagos eget néznéd. Az egész helyben az a legjobb, hogy bujkálós, barangolós. Így sokat könnyít a szégyenlős emberkék életén. :)

barlangfürdő.jpg

A Gróf Degenfeld Katélyhotelben ebédeltünk. A citromos sajttorta mézes szederrel nagyon ízlett, na meg ránézni sem volt rossz...Csak kevés ideig tudtam gyönyörködni benne, mert hamar eltűnt.. Nem is értem, hogy hova... :) A hotelhez egy hatalmas szőlőbirtok és borospince is tartozik. Láttunk például '47-es és '57-es aszút is.

DSC_0487.JPGAz '57-es aszú. Szerintem csókolommal köszönök neki. :) 

Végre Zemplén Kalandpark! Közép-Európa leghosszabb bobpályáját próbáltuk ki. Laci vezetett és nem sokat fékezett. Brutális kanyarokkal teli a pálya, végig sikítottam. Laci vezetett és nem sokat fékezett, hogy érezzük a zamatát. Kétszer is lecsúsztunk. Másodjára már csepergett az eső, így még izgalmasabb volt. Tomival a libegőre ültem fel, kicsit félve mert még nem ültem ilyen szerkezeten. Nem bántam meg. :)

fotó.JPGLibegünk! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr776609515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása