Mikulásvonat - Szilvásváradon és Felsőtárkányban 2012-ben is

2012. november 30. 10:18 - Észak-magyarországi régió

Szilvásvárad:
Az idén is – a hagyományokhoz híven – megrendezésre kerül a Mikulás vonat.

2012. december 6-án (csütörtökön), december 7-én (pénteken) kedvezményesen utazhatnak az óvodai és iskolai csoportok.

December 8-án (szombaton) és december 9-én (vasárnap) menetrend szerinti járatok várják a kedves vendégeket.

Az első járat 9.30-kor indul a Szalajka-völgybe, a többi igény szerint.Szaloncukorral, meleg teával és szeretettel várjuk a kedves érdeklődőket.

Bejelentkezés, időpont egyeztetés az alábbi megadott elérhetőségeken.

Telefonszám: 36/355-112
Mobil: 30/410-1167
Email: szilvasvarad.kisvasut@egererdo.hu

Új kép (4).bmp 

Felsőtárkány:

Felsőtárkányból is elindul a szokásos Mikulásvonat

December 4-én és 6-án, 9:30-as indulással csoportos különvonatot indítunk, ahova egyénileg is lehet csatlakozni. Igény esetén (min.10 fő) 11:00 órakor is indul vonat.

December 5-én és 7-én 10:00 órakor Mikulás vonatot indítunk, az érdeklődés függvényében.

2012. december 9-én a Felsőtárkányi Önkormányzat együttműködésével 10:00 órakor Adventi különvonatot indítunk, mely visszaérkezésekor az utasokat forró tea várja a tóparton.

A gyerekeket a Stimetz-háznál a Mikulás várja csekély ajándékkal örvendezteti meg a gyerekeket.

A vonatok a normál menetdíjjal közlekednek oda-vissza:
Felnőtt: 1000 Ft
Gyermek: 600 Ft

Forrás: egererdo.hu

Szólj hozzá!
Címkék: javaslat heves

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr164939056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása