Az MT Zrt. regionális marketing igazgatóságai (RMI-k) megkezdték a jövő évi marketingterv előkészítését.
Ennek a munkának a keretében kerül sor minden régióban szakmai egyeztetésre az RMI-k és a TDM-ek (Turisztikai Desztináció Menedzsment Szervezetek) között.
A Magyar Turizmus Zrt. Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatósága már 2011 februárjában létrehozott Facebook felületen egy zártkörű régiós TDM csoportot, szakmai közösséget, melynek tagjai térségi és helyi TDM menedzserek. A régióban 9 helyi és 2 térségi TDM nyert már támogatást és további 4-5 TDM kialakítása realizálható. Az Észak-magyarországi RMI a TDM-ekkel aktív munkakapcsolatban igyekszik a régió turizmusát fejleszteni, a marketingtevékenységeket katalizálni és a marketingmunkát összehangolni a Magyar Turizmus Zrt. országos tevékenységével. Az RMI már a Facebook TDM közösségében, interaktív felületen el is kezdte a jövő évi marketingtervvel kapcsolatos proaktivitást, előkészítő párbeszédet annak érdekében, hogy a 2012. évi marketingakciók és kampányok összehangoltabbak és hatékonyabbak lehessenek. Az online egyeztetések mellett a személyes konzultációk is megkezdődtek június 23-ával. Az egyeztetések a következő hetekben folytatódnak, melyek tapasztalatait egy régiós workshop keretében ismertetik és összegzik majd.
(...)
Forrás: Turizmus Panoráma Bulletin 2011. július 04.