Szűkös a tokaji TDM marketingkerete

2010. október 01. 10:03 - Ákos23

A feladatok nagyságához képest kevés pénzt tud fordítani a tokaji Turisztikai Desztináció Menedzsment (TDM) marketingre.
A csütörtöki, budapesti turisztikai fórumon mutatta be a 26 települést lefedő, 129 tagot tömörítő Tokaj-Hegyalja, Taktaköz, Hernád-völgye Egyesület TDM-menedzsere, Nagy Júlia, hogy milyen gondokkal küzd az Európa tíz világörökségi borvidéke közé tartozó tokaji.
A nyertes TDM-pályázat nyomán a 4 fős Tourinform-irodából 15 fős TDM-szervezetet hoztak létre, marketingre viszont megalázóan – és a feladatok nagyságához képest – irreálisan kevés forrás, 3 millió forint jutott. Mivel az árvíz miatt a szezon nem volt jó, nem volt közvetített forgalom, amelyből saját bevétele származott volna az irodának.
Nagy Júlia azt javasolta, hogy az állam az idegenforgalmi adó után járó állami támogatást ne az önkormányzatoknak, hanem a TDM-eknek adja oda. Azt is felvetette, hogy a nyertes ROP-pályázók számára írják elő, hogy a projektek kötelező kommunikációjába vonják be a TDM-eket. Az már csak hab a tortán, hogy jelenleg semmilyen nyelven nincs elérhető kiadvány a hazai világörökségekről, mert évek óta nem volt utánnyomás.

Szólj hozzá!
Címkék: tokaj baz tdm

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr992336461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása