A Miskolci Egyetem Marketing Intézete széles partneri együttműködésben első alkalommal hirdeti meg versenyét!
A verseny célja, hogy lehetőséget teremtsen a felsőoktatásban régió- és településmarketinget tanuló, vagy az iránt érdeklődő hallgatók számára a megszerzett elméleti tudásuk gyakorlati hasznosítására, a városmarketing szakértőivel való kapcsolatépítésre, a versenyen indulók szűkebb pátriájának népszerűsítésére az ország többi felsőoktatásában résztvevő hallgatója előtt. A verseny további célja a városmarketinggel, településfejlesztéssel foglalkozó szakemberek szakmai együttműködésének serkentése, illetve a magyar városok közötti együttműködés erősítése.
A veseny két fordulóban zajlik. Első fordulóban egy szabadon választott település marketingszemléletű elemzését kell írásban leadni, a második fordulóban pedig szóban a Miskolci Kocsonyafesztivál kisérőprogramjaként prezentálni a választott település marketingkommunikációs kampányát. A szakma jeles képviselőiből álló zsűri értékelése alapján a legjobb csapatok értékes nyereményekben részesülnek!
Bővebb információt a www.marketing-miskolc.hu oldalon találhat!