A 10 legmagasabb magyar hegycsúcs

2013. november 25. 11:55 - Észak-magyarországi régió

Szeretjük a táblázatokat. Ebből például nagyon szépen kiolvasható, hogy a tíz legmagasabb magyarországi hegycsúcs a Mátrában és a Bükkben található. És igaz, hogy hazánk legmagasabb csúcsával a Mátra büszkélkedhet, de ne felejtsük el, hogy a legnagyobb átlagmagassággal viszont a Bükk. 

És az se kerülje el a figyelmünket, hogy mindegyik Észak-Magyarországon található!!!

10_magyar_csucs.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itthoneszakmagyarorszagon.blog.hu/api/trackback/id/tr245655021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v2peti 2013.11.26. 11:16:07

Ezeknek a felét eddig nem is ismertem.
Amit ismertem: Kékes, Galya-tető, Istállóskő, Csóványos, meg talán a Bálvány.
Igaz, az ország másik felén lakom.
Amúgy nem gondoltam volna, hogy 10 csúcs is található 950 méter felett.

na_majd_én megmondom 2014.03.12. 11:15:49

és ez már nem is igaz : )
Közben kiderült, hogy nem az Istállós-kő a legmagasabb a Bükkben.
Ez a Pezsgő kő nekem nagyon ismeretlen. Kicsit írhatnátok róla!
süti beállítások módosítása