Alföldi Roadshow-ra indul Észak-Magyarország

2013. május 15. 15:56 - Észak-magyarországi régió

Alföld Roadshow címmel az Észak-magyarországi régiót népszerűsítő turnéra indulunk 2013. május 16-18. között, hogy pontosan hová, az cikkünkből kiderül.header.jpg

Hegyek közé, völgyek közé csábítjuk az alföldi közönséget, ezúttal egy kevésbé hétköznapi módon: három alföldi nagyvárosba visszük el hegyvidéki régiónk hangulatát, sokszor igencsak egyedi stílusban. A háromnapos roadshow során bemutatkoznak Észak-Magyarország térségei, akik rengeteg turisztikai információval és ajánlattal készülnek, hogy kellőképpen betárazhassunk tuti tippekkel a pünkösdi hétvégére, vagy akár egy nyári üdüléshez is.

Lássuk a helyszíneket! Kezdjünk a legdélebbi állomáson, Szegeden, ahol nem kisebb eseménnyel párhuzamosan jelenünk meg, mint a Szeged Napja Ünnepségsorozat és a Szegedi Borfesztivál. Annak érdekében, hogy a forgatag mégse zavarja az érdeklődőket az információgyűjtésben, nem a fesztivál közepére, hanem épp egy utcahossznyira a Klauzál téren várjuk a látogatókat. Így a borozás előtt, után vagy épp közben akár meg is tervezhetik nyaralásukat a régió faházainál, nyugodt környezetben. Tapasztalataink szerint a szegediek szeretik a számukra kuriózumnak minősülő hegyeket, és kerékpárral is szívesen útra kelnének, akár a Kékestető meghódítására is. Erre biztatjuk most is őket, ha pedig egy kis bátorításra szorulnak, keressenek fel minket május 16-18. között!

Egy picit északabbra folytatjuk, Kecskeméten, ahol ugyanezen a három napon, a Kossuth téren találkozhatnak a régió képviselőivel. Ha a környéken bóklászva egy szélrózsa táblába botlunk, amelyen a Kéktúra jelzés is szerepel, akkor jó helyen járunk: ez ugyanis biztos jele annak, hogy a közelben észak-magyarországiak találhatók. Ha pedig már rábukkantunk a régió faházaira, családias hangulatban tájékozódhatunk a legfontosabb látnivalókról, eseményekről, sőt akár konkrét szállodai ajánlatokat is kaphatunk. Akkor sem kell megijednünk ha végvári vitézeket látunk egymásnak esni - a régió több várában is várjátékokat, lovagi tornákat szoktak rendezni, ezt szeretnék népszerűsíteni vitézeink.

Végül a harmadik, s egyben legészakibb alföldi városunk Nyíregyháza, ahol már a megjelenés is igazi, vagány hegyvidékhez illő: egy különleges kilátót telepítünk a város szívébe, amely egy kalandparkot idéző mászófallal is közelebb csalja a járókelőket. A mászófal mellett más zempléni kalandok is vannak tarsolyunkban, pénteken pedig igazi, hagyományos matyó népviseletbe öltözött asszonyok és ősmagyar harcosok is igyekeznek fokozni a hangulatot. Nyíregyháza pedig szinte a szomszédban van: ha valaki kedvet kap, akár még aznap "átugorhat" hozzánk egy kellemes kirándulásra, akár fürdőzni, netán egy első osztályú borkóstolóra.

Három nap, három állomás, egy régió: Észak-Magyarország! Keressetek minket, akár a fent említett helyszínek valamelyikén, vagy látogassatok el személyesen az egészségtudatos, hegyvidéki régióba.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.